astragon Entertainment GmbHSimulation
You can look stylish and be safe during construction work at the same time! With the Cosmetic Pack #2, you get to express yourself by choosing between six different designs for your safety helmet. Whether you’re fond of flowers or got a thing for stars and planets – this DLC has you covered.