Conquistadorio
The conqueror, who has gone through many trials in his life, decided to retire and become a hermit. To simply lie in his solitary cave away from people. But it seems that fate itself throws you new challenges even in such a simple endeavor. The tomb where you love to sleep has disappeared. You need to embark on a quest to find it and solve many mysteries along the way. Story: You are tasked with searching for the missing item and finding it. Puzzles: Clever and challenging puzzles will keep you engaged for hours with captivating logical challenges. Graphics: A distinctive hand-drawn art style will allow you to enjoy a unique and enchanting aesthetic. Sound: Ambient sounds, background music, and character-specific sound effects will help you immerse yourself even deeper into the game. Dialogues: The Conquistador relies on non-verbal storytelling. Therefore, there are no long and tedious dialogues—only expressive animations of the characters and the surrounding environment.