Commando Pack
Throw on the Commando uniform and add two new weapons to your arsenal with the Red Faction: Armageddon Commando Pack. The Plasma Thrower sprays an unforgiving stream of destruction that lays waste to enemies and obstacles. Dual wield two Laser Pistols to decimate the plague. Pick these up from any weapons locker in the campaign or deal death from their barrels to the merciless hordes in Infestation Mode.