CodeBreakers
A top secret government communications facility responsible for intercepting and decoding the enemy’s transmissions has gone radio-silent. In a desperate attempt to turn the tides of the secret war, Special Agent Carter and his squad must investigate the incident, eliminate any threats, and make contact with personnel in order to bring the facility back online and make sense of the mysterious code.