CloverPit: Unholy Edition
CloverPit: Unholy Edition bundles the base game and all its updates with the DLC Unholy Fusion, which introduces - among other additions - the powerful Surgery Machine, a grotesque device that lets you fuse charms into a single, more powerful one. About CloverPit: CloverPit is a demonic rogue-lite that traps players in a hell of their own creation. Locked in a rusty cell with a slot machine and an ATM, you must pay off your debt at the end of each round, or fall to ruin – literally! Manipulate the slot machine to earn extra coins. Turn the odds in your favor with various prizes and charms that trigger big big combos, snowballing into a dazzling lucky run. Bend the rules, break the game, and pay off your captor long enough to earn a shot at freedom. About Unholy Fusion DLC: CloverPit drags players back into their cell with its first expansion DLC, Unholy Fusion. Exploit the grotesque Surgery Machine to fuse charms into more powerful ones. Discover 30 unique charm fusions and push your builds further with new memory cards, synergies, modifiers, and abilities - and break the game all over again.