Clicker Heroes
Clicker Heroes - the Idle RPG! Ever wondered what one quadrillion damage per second feels like? Wonder no more! Embark on your quest to attain it today! Start out by clicking on the monster to kill them, and get their gold. Spend that gold on hiring new heroes and get more damage. The more damage you deal, the more gold you will get. Feel your power grow exponentially! Need to do the laundry? Give the puppy a shower? No worries! Your heroes will farm monsters and automatically collect the gold while you're gone, even when the game is closed. But don't forget to come back and spend all that sweet gold on new heroes and upgrades!