Chickens Madness
Chickens! Chickens Madness gives you the ultimate power of being and behaving like a chicken in a very unique set of party games against your friends. Madness! It's all about being crazy! Run, jump, fly, do a butt pound, lay eggs, kick, punch, and hatch some baby chicks. All the tools you need to help these chickens go mad! Features -Hilariously fun local couch multiplayer experience. -Core 30 unique playable party games. -More than 30 unique gameplay mechanics & trick to master. -Amazing quality art and animation style, inspired by the cartoons we grew up with. -Tightly refined player controls, with lots of options for special moves that will satisfy both beginner and expert players. Easy to pick up, NOT easy to master! -Achievements (all the local players have to work hard for that). -Play with family, friends, kids, and elders. It's a game for everyone. Did I mention our testers are between 3 & 60 years old? -A playground level to master the controllers and mechanics alone or with others. -Presence..Who did mention live presence?!