Chess Brain: Dark Troops
Chess Brain: Dark Troops is a sequel of a simple chess puzzle game where you control the King who needs to get to a specific point, while avoiding opposing pieces that move every second to difficult your path. Some paths may be simple, but others will make you think about every second ahead drawing the correct path to not let the King get killed by the opposite pieces and the Red Soldier, that has a brain. The game has more than 30 puzzles and remember, only the correct way will take you to the destination point.