Chernobylite - Blue Flames Pack
Give your base a completely new, gloomy look with the Blue Flames content pack. Change the mood of your hideout with a wide range of skins and chill with your companions in blue, soothing light after a hard day in the Chernobyl Exclusion Zone. There's something extra too—discover the rest of the Blue Flames Pack’s features yourself.