Challengers Horror 2
Alternate costume pack for Ultra Street Fighter IV. Contains new horror outfits for Juri, Ibuki, Cody, Adon, and T.Hawk. Terrify your opponents and spook your friends into submission!*This content is only compatible with Ultra Street Fighter IV. Will not work with any other game.