Challenger MT800E Field Python
Expend your Farming Simulator 17 experience with the Challenger MT800E Field Python DLC giving you access to this unique tractor. Once downloaded, the additional contents will be available in the in-game shop. Be sure to have sufficient in-game currency to buy them.