CFA-44 -ACES-
CFA-44 Nosferatu, ACES Aircraft Now Available!Emblazoned with the logo of the Ace Combat development team, this fighter boasts a streamlined payload and excellent manoeuvrability. After all, a remarkable sense of control is the sign of a true ace!Once downloaded other player aircraft will also reflect the content of Aircraft <PACK10>, otherwise other player aircraft will appear as Emmerian colours.