Cats Around Us: Giant Cat
A GIANT CAT has made an (otherwise) peaceful village its napping spot! Can you find all the hidden cats scattered around the chaos? Explore four illustrated comic pages, search for hundreds of felines, and complete relaxing jigsaw puzzles. Cats Around Us: Giant Cat combines hidden-object gameplay with storybook art, offering a cozy, creative experience for cat and cartoon lovers alike! Features: - 200+ hidden objects, 4 comic page levels - each with a puzzle! - Photo & Paint Mode to capture and color your scene - Adjustable game colours, brightness, and contrast!