Cat Lines
Control an adorable kitten that leaves a trail of yarn wherever it goes on a journey full of charm and challenges! Your goal is to cover all the blocks in the scenario with the yarn line, solving clever puzzles and overcoming obstacles. The game offers a unique experience with blocks that limit the cat's direction, requiring strategy and planning to progress. Additionally, use portals that teleport the kitten from one block to another, adding an extra layer of complexity and fun. For the creative minds, the Editor Mode allows you to create and play your own custom levels! Use all the available pieces in the game, such as directional blocks, portals, and level endings, to set up unique challenges. With a perfect mix of cuteness, strategy, and creativity, this game is ideal for cat lovers, puzzle enthusiasts, and those who enjoy creating their own challenges. Get ready for hours of relaxing and stimulating fun!