Butterfly 2
The second part of the platformer-puzzle game Butterfly! A catepillar's adventures on the quest of getting butterfly wings. Enjoy 40 new challenging levels, with pixel graphics and new enemies! Game Features The caterpillar can't jump on its own. Bounce off the enemies to your advantage! Use tubes to travel around the level. Wide variety of levels: both platformer skills and logic are required. Choose the right route to collect all the flowers.