Burning Soul Bundle
The light within is sometimes a raging eternal flame. This bundle includes: - 600 Platinum - "Eternal Flame" lantern skin with unique jump trail effect - "Forever Ember" facepaint - 5 Premium Bounty tokens - 3 days of Slayers Club (starts immediately upon purchase)