BucketCrusher: Complete Edition
Will you manage to completely destroy the wall until not a single brick is left standing? Immerse yourself in the most satisfying casual game where you tear down walls brick by brick using a circular saw! Push the bricks into your BucketCrusher to convert them into cash, but watch out because you can run out of fuel! Once you complete the first wall, there are various colorful and interesting mosaics with different shapes waiting for you to dig into and pull to pieces! Features: - tear down 35 amazing brickwork mosaics using your saw! - change the look of your saw with 14 different skins! - earn coins for each brick you claim and reset your progress to get Prestige Points! - upgrade your machinery for more power, size, length, and fuel capacity - buy a variety of improvements: treadmill, tank, multiplier, discount, and servo! - relax and de-stress after a long day - beware, because the game is very addictive! Upgrade your machinery after each level and think carefully about the wisest way to invest your money. Increase the length, power, size, and fuel capacity to get more bricks with every run of the level! If you want to knock down walls faster and earn more cash, consider buying special permanent upgrades that cost prestige points, but there's a catch here. To get them, you have to reset all your progress!