Brooding Buccaneer Bundle
Reignite the legends of the skeletal Dark Warsmith by applying this fearsome clutch of cosmetics to your pirate, weapons and ship! The Brooding Buccaneer Bundle contains the complete Dark Warsmith Ship Collection including Collector's Figurehead and Sails, the Dark Warsmith Costume (with built-in Evil Laugh Emote) and all four weapons from the Dark Warsmith Weapon Bundle.