Bot Personality Pack
This upgrade contains an ANG-3 Scavenger Bot voice and personality firmware update. It will automatically upload advanced speech and sarcasm protocols to all your Scavenger Bots, giving a voice to the random thoughts whirring around inside their microprocessor-powered brains.What your Scavenger Bots say will depend on how you treat them: avoid deploying voice-enabled bots in heavy combat, hostile conditions, or into the depths of space - unless you want to hear what they REALLY think of you.