Bloom & Grow: Spring Content Pack
Get your friends and family together for the latest seasonal content pack that has made its way to CATAN – Console Edition! The winter’s chill has passed, the world wakes up and comes alive again in this spring-themed content pack! Give your CATAN board a vernal flavour with lush green fields, bleating lambs, and trees in full bloom, along with some gorgeous new spring-themed artwork, tiles, dice, and hex frames. You’ll also get some brand-new characters to add to your growing roster of Catanians! He might not be bright-eyed, but he is bushy tailed, because The Robber is making an appearance dressed in a cute and adorable bunny rabbit costume!