Bloodbath
Introducing Chain Kill Mode, a new mode where you try to kill multiple enemies in quick succession! See how many Chain Kills you can get within a limited area before your HP runs out. A brand new world awaits if you can survive the attacking hordes!This is a single-player mode, but experience points earned here are applied to Story Mode.