Biomechanical Toy (QUByte Classics)
In Biomechanical Toy, you take on the role of Inguz, a hero armed to the teeth on a desperate mission to recover the Magic Pendulum stolen by the villain Scrubby, who has brought to life an army of evil toys that now rule the kingdom! Explore detailed levels rendered in stunning pixel art and gameplay that demands quick reflexes. Jump over obstacles, uncover secrets hidden in balloons and chests, and utilize a destructive arsenal that includes explosive bullets and special bombs. With the addition of rewind and quick-save features, the journey to defeat Scrubby and his generals has never been more fun.