Bestial Reception
Bestial Reception is a "roguelike shooter" in a bizarre radioactive world full of humanoid animals. In a radioactive wastelands and mutated biomes, animals are fighting for their existence and you are one of them! Choose a hero and make your way through the hordes of enemies. Collect various artifacts, explore secrets and defeat bosses. Destroy all enemies and get to the top of food chain! (alone or with your friend!)