Bears Can’t Drift!?
Put your paw to the floor and power slide between the pines as you face-off against up to three friends in multiplayer split screen. Including twelve tracks spread across three worlds and three game modes with up to eleven computer-controlled opponents, Bears Can’t Drift!? is retro karting action with a modern look and feel.