Bat Boy
Interdimensional mage Lord Vicious has brainwashed Bat Boy’s fellow teammates in order to participate in the Trials of Darkness, a heinously brutal series of athletic events! It’s up to Bat Boy to team up with the mouthy crow Garou, traversing a hostile world to free the minds of his sports-hero teammates before they fall victim to the trials. Along the way, Bat Boy will encounter a variety of characters, some allies, most not, as he fights his way to the final confrontation with Lord Vicious. Bat Boy pits the titular hero against the former allies of his sports team with heroes such as Racket Girl, Shinai Guy, Aquaria and Mr. Blitzer, among others as he travels through the many worlds beyond Lord Vicious' dimensional gateway!