Barkside Roads (Xbox One)
Get ready for a journey full of strategy, breathtaking scenery, and plenty of charm in Barkside Roads. Behind the wheel of a fun dune buggy, a friendly dog from Rio de Janeiro sets off on an adventure through some of Brazil's most iconic locations, where every road is a new puzzle waiting to be solved. Build routes across a hexagonal grid, connect paths, reach intermediate objectives, and unlock new pieces that open up even more possibilities for your adventure. But think carefully before moving forward: every piece you use stays behind, making every decision count all the way to the finish line. Travel through 30 levels inspired by famous destinations such as Copacabana, the Lapa Arches, and Arraial do Cabo, facing clever challenges that reward planning, creativity, and the determination to find the perfect route. With charming visuals, a relaxing atmosphere, and puzzles that grow more engaging as you play, Barkside Roads is the perfect choice for players who love strategy, exploration, and satisfying puzzle adventures. Plan your route, start your engine, and discover that the best journey is the one you create yourself.