Baihu Armor
This is the in-game content "Baihu Armor." Note: This content is an early purchase bonus for Wo Long: Fallen Dynasty. Note: Added as a Limited Time Bonus if the game is purchased by March 16th, 2023 Note: This content may be made available for purchase at a later date.