Bag Fight - Base Pack Plus
Bag Fight - Base Pack Plus includes: - 2500 Chips - 250 Gems - 5 Golden Keys Base Packs give you a lot of chips, keys and gems to boost your power. Strengthen your heroes, unlock unique abilities, and reach new heights with every upgrade!