Aya : Extra Costume Data [LEGACY]
A nostalgic look for Aya, this is a flashy renewal of her original Onechanbara costume. Can be used during the game as a new costume for Aya. Can also be viewed in View Mode. (This costume does not alter Aya's abilities.)