Asylum
From the creators of cult sleeper hit Scratches and the haunting Serena, comes a chilling journey into the darkest depths of your mind. ASYLUM is an ambitious first-person horror adventure casting you into the hallucinatory setting of the Hanwell Mental Institute. As an ex-patient suffering bizarre visions, you must explore the intricate layout of the building, research its past history, and march towards a shocking conclusion. With influences ranging from Peter Cushing to Lucio Fulci, ASYLUM has been meticulously crafted with a strong focus on storytelling and atmosphere. Visit countless tenebrous environments, make your way through a towering, lifelike mental hospital, and solve compelling puzzles to find the answers you seek. We poured our heart and soul into creating an involving and endlessly rewarding adventure. If you love the kind of slow-burning horror with an old-school sensibility that creeps upon you, ASYLUM will be an unforgettable experience. A mind-bending original storyline that we somehow managed to keep secret during 15 years of production.Around 10 hours of gameplay — and that's without learning all the dark secrets! An atmosphere so engrossing you will almost smell the stench of decrepitude and putrefaction around you.