Ancient Egypt, a land of majesty and intrigue, is disappearing in a ruthless fight for power. Unveil dark secrets and forgotten myths as you go back to the one founding moment: The Origins of the Assassin’s Brotherhood. Discover the secrets behind the construction of the first Pyramids and what mysteries lay within.