Asphalt Legends -- Singleplayer Boost Pack
Enhance your progression with this well-rounded single-player-oriented car pack. Unlock 10 cars from across all classes instantly (2 per class), giving you a balanced Garage right from the start. Using brutal American muscle cars and exotic hypercars and experimental concepts, master tight corners with the agile Lotus Elise Sprint 220, and dominate straights with powerful beasts like the W Motors Fenyr SuperSport and Aston Martin Vulcan. This versatile lineup helps you shine in Career, push for better times in Limited-Time Events, and even climb higher in Multiplayer. Stay competitive, flexible, and ready for any challenge Asphalt Legends throws your way. This pack includes: - 60 W Motors Fenyr SuperSport Blueprints - 40 Icona Vulcano Titanium Blueprints - 45 Dodge Viper GTS Blueprints - 45 Aston Martin Vulcan Blueprints - 30 Chevrolet Corvette Grand Sport Blueprints - 35 Ford GT Blueprints - 25 Chevrolet Camaro ZL1 50th Edition Blueprints - 20 BMW 3.0 CSL Hommage Blueprints - 20 Ford Shelby GT350R Blueprints - 10 Lotus Elise Sprint 220 Blueprints - 250 Tokens* - 250,000 Credits** *Tokens are an in-game currency that can be earned for free by completing challenges or pulling off impressive feats in the game. They can be used to obtain items from the Shop, unlock cars, and more... **Credits are an in-game currency that can be earned for free by completing races. They can be used to obtain items from the Shop, upgrade your vehicles, and more...