Archetype EXP Chest Set
Pre-order and receive consumable in-game item sets. Utilize them on the epic adventure you're about to embark on. The Archetype EXP Item Set includes: ・10x Hero's Incenses (Increases Archetype Experiences by 100) ・5x Hero's Fruits (Increases Archetype Experiences by 500)