Arcadia Fallen II
Seven years after the dramatic events in Anemone Valley, the political situation surrounding magic has reached boiling point within the Empire. At the Seven Winds Academy, however, life goes on undisturbed by outside influences. Here, the students’ biggest worries are exams, job prospects, and who might be taking whom to the New Year’s Gala, but when a curious group of seniors stumble upon a secret hidden within the castle, their priorities for the year change in an instant… Explore a brand new adventure as a mage student of the Seven Winds Academy and experience a story that can be enjoyed by new and returning players of the series. Choose from three different magical disciplines, and let your choices shape the personality of your character as you navigate school life during a time of great change. As you uncover the story of Arcadia Fallen II, you will decide how you respond to the people around you and the events that unfold. Tone labels help you avoid unexpected consequences, and choices with significant impact on the story are highlighted. But no matter what you decide to do, there are no “wrong” choices and no dead ends. Only you can find the path that is right for you. Your chosen magical discipline will affect your character's upbringing, what locations they are familiar with, and what skills they bring to the team. This and more will influence puzzles throughout the game and challenge you in different ways depending on the choices you make in each playthrough. No true boarding school experience is complete without a bit of rule-breaking! Sneak out at night with your friends and discover the secrets the old castle holds. If you’re daring, you might pick up some juicy gossip as well.