Arcade Horror
Alternate costume pack for Ultra Street Fighter IV. Contains new horror outfits for Yun, Yang, Evil Ryu, and Oni. Terrify your opponents and spook your friends into submission!*This content is only compatible with Ultra Street Fighter IV. Will not work with any other game.