ARCADE GAME SERIES: PAC-MAN
First appearing in arcades in 1980, the masterpiece PAC-MAN finally comes to Xbox One! Move PAC-MAN up, down, left, and right to eat all the Pac-Dots, while avoiding the ghosts, to advance to the next stage. Eat a Power Pellet to turn the tables on the ghosts and rack up a huge score! With simple rules but deep gameplay, it's easy to see why the adorable PAC-MAN took the world by storm! PAC-MAN was awarded the Guinness World Record in 2005 for being the most successful coin-operated arcade machine in history. This latest port comes with scanline and sound settings, and the option to play with the Round 256 bug - perfect for PAC-MANiacs! Experience the masterpiece that charmed the planet!