Aquapark io: Movie Stars DLC
With this DLC you'll unlock: - Hollywood Cup map - Pirate monkey skin - Superhero dog skin - Cowboy skin - Pirate boy skin - Pirate girl skin - Clown skin - Black panther skin - Chinese Panda skin Slide, jump, fly and become the fastest movie star!