Antarctica 88: 4k Remaster
With its enhanced 4K visuals, the frozen landscapes, eerie corridors, and terrifying creatures have never looked more hauntingly real. Antarctica 88 4K Remaster is a chilling action-horror experience that takes you deep into the frozen wastelands of Antarctica. Now more immersive and visually stunning than ever, this remastered edition brings every shadow, every monstrous creature, and every moment of terror to life in breathtaking detail. Immerse yourself in a gripping sci-fi story filled with monstrous creatures, powerful weapons, and nerve-wracking adventures. This survival horror game will put your courage to the test—so get ready to scream and solve mind-bending puzzles! Do you have what it takes to escape the nightmarish horrors lurking beneath the eternal ice? Can you save yourself—and all of humanity—from an ancient evil? Your journey takes you to Antarctica 1, a remote research station where your father, Vladimir Efimov, and his team have spent the last six months drilling through the ice in search of prehistoric minerals. But six weeks ago, all contact with the expedition was lost. Now, as part of a four-person rescue team, you must venture into the unknown, uncover the disturbing truth, and fight for survival. Explore the abandoned station, gather useful items, solve puzzles, and piece together the dark mystery—while battling against unimaginable horrors. But beware: Antarctica 88 features multiple endings, and your choices will determine the fate of the story. Will you uncover all the secrets and bring the truth to light? Or will the ice claim you forever?