Aniimo Pre-Order Pack: Advanced Edition
Aniimo will officially launch as a free-to-play title on September 16, 2026 at 10:00 (UTC+8). This means the base game offered through this pre-order campaign will be available at no cost. Advanced Edition Pre-Order Pack includes the following in-game rewards: In-Game Accessory: Doggo Dude x1 *The Doggo Dude accessory is an Xbox pre-order exclusive item.* In-Game Battle Pass: Advanced Companion Handbook x1 The Advanced Companion Handbook contains: - [Companion Handbook-Exclusive Prismana Aniimo Egg] x1: Use it at the Outpost Hatchinator to hatch a Prismana Form Aniimo with Perfect Potential. - [Companion Handbook-Exclusive] Evolution Material x1: Used for the branching evolution of your [Companion Handbook-Exclusive Aniimo]. - Other in-game item rewards and benefits. *Rewards in the Advanced Companion Handbook are unlocked gradually as the Companion Handbook’s level increases.* *The Companion Handbook is an in-game item. Once redeemed, it will remain active until the end of the current version.* *The Companion Handbook-exclusive Prismana Aniimo Egg may vary by version. The actual item received depends on the version in which it is redeemed.* The pre-order period ends on September 16, 2026 at 09:59 (UTC+8).