Anarchy Edition
Turn the odds in your favor with access to these exclusive items: Double Barrel Shotgun, Fists of RAGE, Rat Rod Buggy and Crimson Elite Armor. This RAGE Add-on content is included in the Anarchy Edition. If you have purchased a new copy of RAGE Anarchy Edition, please do not purchase this content as you will be charged again.