Amazon Fury Part III
To play this content your character must be level 30 and have a minimum Combat Rating of 166. Ares and Circe are finally ready to challenge Zeus, king of the gods, for control of Olympus! Wonder Woman knows that if she doesn’t intercept Ares and Circe on Olympus, her mother’s soul could be lost forever! From Themyscira and the chaotic streets of Gotham, to the depths of the Underworld, battle your way to Olympus in this exciting finale! Amazon Fury Part III features new daily Solo content, a new Duo, a new four-player Alert, and two new Raids, plus an Elite Mode Raid. Earn new feats, discover new collections, and fight for new high-level gear inspired by the Amazons and More! Amazon Fury Part III is free to access for Members.