AMAZE! Level Pack 1
Looking for more challenges and excitement in your favorite game? Look no further than our latest DLC - Level Pack 1 ! With this DLC, you'll get an extra 150 levels in Classic mode and an additional 50 levels in Limited Moves. Take on new challenges and test your skills with the added levels. Can you beat them all and become the ultimate champion? There's only one way to find out!