Alpacapaca Double Dash (Windows)
Enter inside 3 different books to lift their curse. Inside these cursed books the protagonist spot is open and characters of the book are fighting to become the new hero of the story! You have to choose carefully who will be saved and who will be defeated as every action you take can favor one of characters fighting to become the protagonist of their book. It's all in your hands how the story of the book is going to be told!