Aloha Bear Set
Even polar bears need a vacation! Equip the full Aloha Bear Outfit Set to unlock a special dance motion! Aloha Bear release special! Heatwave Backpack bonus included! Enjoy exclusive Aloha Bear set motion with your combination! *This package contains : -50 Points -[Aloha Bear] Aloha Bear Head -[Aloha Bear] Aloha Bear Body -[Aloha Bear] Piña Colada Backpack -[Aloha Bear] Heatwave Backpack (Bonus!) *This package will contain in-game currency and cannot be refunded after purchase *You can activate special Free-Action when equipping all Aloha Bear set *DLC items may be sold in the same or a different method in the future.