Alien: Isolation 2
When a survey team on a remote colony-planet discovers a mysterious crashed vessel, one member makes it her priority to investigate. No one is prepared for the horror unwittingly unleashed on the settlement. Nowhere is safe. So begins a desperate journey to survive and escape, as she is relentlessly hunted by the deadly creature.