Albacete Warrior
Embark on a bizarre martial arts adventure as a Spanish ninja and his buddy chicken! Take the role of Spanish ninja Benito, his chicken pal Pepito and his sensei Paco as they embark on a bizarre adventure across the globe! Presented in a mix of 3D environments and 2D pixel art sprites, Albacete Warrior takes traditional side-scrolling beat ‘em up combat into a new dimension, allowing players to “cockslap” hordes of enemies with Benito’s feathered buddy Pepito while running and wall jumping through a huge variety of 3D stages. With the speed and agility of a fearsome warrior and armed with satirical street-smart humor, Benito might just have what it takes to become the chosen one. Charge into battle solo or team up with a friend for brutal cooperative play!