Airborne Kingdom
Airborne Kingdom is a stunning airborne city building and management game. Embark on a journey as a small kingdom to expand your population, researching new technologies and buildings, and forging alliances with terrestrial kingdoms. Each journey will begin on a unique procedurally-generated map encompassing three distinct areas with 12 cities to discover. Soar through the skies as you complete quests, gather and manage resources, and work to keep your kingdom balanced both literally and in service of the needs and desires of your workers. Ultimately it is up to you to unite all of the kingdoms together into a single alliance guided along by the legendary Airborne Kingdom.