Agriculture
Grow crops as fast as you can in a frantic take on classic farming sim mechanics! Farming takes patience, as everyone knows… unless you’re playing Agriculture, that is. Agriculture a fast-paced twist on beloved farming sim mechanics where the goal is to grow each stage’s required crops as quickly as you can using limited resources. Buy seeds and tool upgrades from the Shop to aid in your efforts but purchase responsibly and always keep your wallet in mind. If you run out of time or money before meeting the stage goals, you lose! Do you have what it takes to master all 50 stages?