Aery - Midnight Hour
In Aery – Midnight Hour you play a little bird on its journey to the devils Halloween party after hearing Dracula talk about it. Enjoy your journey as a little bird and enjoy the feeling of flying while exploring a whole world filled with beautiful, and scary little secrets.Within every area of the world, you must find a certain amount of memory shards to remember the path that leads to your destination and advance with the story. Once you have found all the memory shards you are free to explore the next area.