Additional Map "Secret Research Area Aladissia"
Adds the map "Secret Research Area Aladissia"! Bring the secret plan to light! Adds the new map "Secret Research Area Aladissia" to the Auruma region. This content features a new story following a secret plan, as well as an expansive field and new gimmicks. Work with your companions to bring the secret plan to light. Note: - In order to access the additional map, you must first clear the main quest "An Inexplicable Sight." - This product is part of the "Atelier Yumia Season Pass." Please be aware that there are other products which contain this content. Be careful not to make duplicate purchases. - Please check the official "Atelier Yumia" site for details.